2400km žygio per Norvegiją dienoraštis (atnaujinta 09 23)

Viso nuvažiuota- 2303  km

Oslas! Nesitikėjau, kad įveiksiu, bet tai yra FINIŠAS! 2303 km.
 25 diena. Nuvažiuota 131 km.

Linkėjimai iš Minnesund! Ryte išdžiovinau šerkšną nuo palapinės ir nuvažiavau nuo didžiausio Norvegijos ežero Mjøsa pradžios iki pabaigos. Iki Oslo liko dviženklis km skaičius :)

Linkėjimai iš Gjøvik! Kelią randu, o kai nerandu, tai jis mane randa :) Šiandien gatvėje sustabdė vyras ir sako „Ei, aš anądien apie tave laikrašty skaičiau, o šiandien žiūriu – tu važiuoji!“. Vadinasi, informacija žmones pasiekia :)

24 diena. Nuvažiuota 97 km.

Linkėjimai iš kryžkelės! Esu šalia Lillehammer ir sprendžiu, kuriuo keliu važiuoti toliau. Rytą pradėjau 12% įkalne, dieną pasiekiau 1060 m aukštį, na, o vakare – E6 aplinkkeliai, kurie eina aukštyn-žemyn ir vietomis tėra duobėti žvyrkeliai…

23 diena. Nuvažiuota 121 km (+59 km vakar).

Po ilgų svarstymų, kuriuo keliu važiuoti, numyniau E6, iki kol pasiekiau aukščiausią tašką – 1026 m. Na, o tada pasukau 29 ir 27 keliais. Esu Enden, šalia snieguotų viršūnių.

21 diena. Nuvažiuota 88 km.

Nors bijojau, kad nerasiu kelio už Trondheim, bet paaiškėjo, kad yra dviračių takas iki Storen, kuris vietomis yra žvyrkelis. Taigi, kelią radau, tiksliau kelias rado mane. Esu Halland camping, džiovinu seniai permirkusius daiktus, kurie nors šiandien saulėta – vis dar šlapi.

Linkėjimai iš Trondheim! Sunku patikėti, bet aš jau čia! :) Kuo lengviau patikėti, tai lietumi už lango…

20 diena. Nuvažiuota 113 km.

Linkėjimai iš Vanvikan! Šiandienos meniu: ilgi ir lėti pakilimai bei trumpi ir reti nusileidimai. Kitapus fjordo – Trondheim šviesos, rytoj ten plauksim laivu.

19 diena. Nuvažiuota 87 km.

Linkėjimai iš Steinkjer! Naktį orai pasikeitė nuo audros iki žvaigždėto dangaus ir atgal, dieną jie neatsiliko – lyja, nelyja, lyja. Užtat šiandien sutikom daug gerų žmonių.

18 diena. Nuvažiuota 109 km.

Visą dieną dangus grasino lietumi ir galiausiai vakare  paskutiniams 10 km įnėrėme į prakiurusį debesį. Esam Grong, vaikų žaidimų aikštelėje po čiuožykla.

17 diena. Nuvažiuota 80 km.

Linkėjimai iš Majavatn! Visą dieną pylė lietus, be to – vėjas pūtė iš visų pusių, išskyrus tą, kurios reikia. Nepaisant to, persiritom per 375 m kalvą.

16 diena. Nuvažiuota 89 km.

Persikėlus šiapus poliarinio rato, pasikeitė 3 dalykai: medžiai dar žali, gerokai šilčiau ir kelias tapo beveik lygus, net abejot pradėjau, ar aš vis dar Norvegijoje… Nakvosiu šalia avietyno.

15 diena. Nuvažiuota 122 km.

Ryte užkopėm į 692 m aukštį, netoli nuo ten pasiekėm poliarinį ratą. O tuomet pagavom galinį vėją ir nurūkom žemyn iki jūros lygio. Mo i Rana jau užnugary, nakvosim Yttervik, ant fjordo kranto.

14 diena. Nuvažiuota 84 km.

Tarp Fauske ir Rognan – kalnai ir tuneliai, o už Rognan prasidėjo didysis kopimas. Esu maždaug 600 m aukštyje, rytoj kilsiu dar aukščiau ir pagaliau pasieksiu Poliarinį ratą :)

13 diena. Nuvažiuota 92 km.

Linkėjimai iš Fauske! Šiandien įveikiau 10 tunelių ir po dvi 7-10% statumo įkalnes ir nuokalnes.

12 diena. Nuvažiuota 91 km.

Šiandien visą dieną važiavau armonikos dumplių kraštu: aukštyn-žemyn-aukštyn… Aplinkui – ranka pasiekiamos snieguotos viršūnės, aukščiausias dienos taškas – 370 m. Pusė sudėtingosios Bognes-Fauske trasos jau įveikta :)

1 1 diena. Nuvažiuota 92 km.

Linkėjimai iš Storjord! Šiandien numyniau 92 km. Neįtikėtina, bet šiame kaime, kuriame gyvena vos kokie 40 žmonių, radau porą tautiečių :) Šiandien pagaliau nebelijo. Per dieną įveikiau porą kalvų su 8-9% įkalne bei nuokalne, ryt poryt tokių kalvų laukia dar kelios… Smagiausia buvo, kai pasiekiau Skarberget – ten E6 baigiasi į jūrą. Vos man atvykus prie kranto,  atplaukė keltas, kuriuo persikėlėm iki Bognes, kur E6 tęsiasi toliau. Dar per vieną fjordą persikėliau “šokinėdama” per tris salas, sujungtas tik tiltais :)

10 diena. Nuvažiuota 80 km.

Skamba neįtikėtinai, bet šiandien aš pasiekiau Narviką! Pasilieku čia nakčiai. Lietus pylė visą dieną ir tik dabar nustojo. Mes persiritome dar per vieną kalną – 25 km į kalną ir 5 km nuolydžio :)

9 diena. Nuvažiuota 94 km.

Visą dieną lyja. Tegu sau lyja, svarbu be vėjo! Apsistojau “Fossing camping” trobelėje, su stogu ir 4 sienom :) Užtrukau valandą, kol viską padžioviau…

8 diena. Nuvažiuota 81 km.

Iš Olderdalen keltu persikėlėm į Lyngseidet, ir nuo ten keliu 868 pasukom į pietus. Esu kažkur tarp Nordkjosbotn ir Storsteinnes. Šiandien važiavom daugiau ar mažiau lygumom, rytoj vėl laukia kalnai. Vėjo nėra, užtat visą dieną lyja ir panašu, kad ir rytoj lis…

7 diena. Nuvažiuota 97 km.

Linkėjimai iš Olderdalen. Pagaliau pirma diena be vėjo! Šiandien įveikiau du kalnus: vieną 402 m, kitą – daugiau nei 200 m. Oras visai puikus, tiesa, popiet vietomis palijo, bet nestipriai. Mindama grožiuosi vaizdais kitapus fiordo – aukšti kalnai ir ledynai tarp jų, labai gražu. :)

6 diena. Nuvažiuota 97 km.

Priešpriešinis vėjas grįžo… Nepaisant to, įveikėm porą kalvų, aukščiausia – 270 m. Šiek tiek aukštesnę pasilikom rytojui.

5 diena. Nuvažiuota 97 km.

Taigi, Alta pasiekta, o begaliniai nebūties  laukai liko už manęs. Praėjo pirma diena be vėjo, o prieš kelias valandas pasirodė net saulė :) Jau nuvažiuota virš 200 km, per kuriuos pasitaikė tik 3 miesteliai, vienas iš jų turėjo tik 20 namų …

Linkėjimai iš Talvik! Pasiekus Alta dulksna pasibaigė ir šviečiant saulei mynėm iki Talvik. Nurimus vėjui, ir kalvos ne tokios didelės atrodo.

4 diena. Nuvažiuota 60 km.

Visą dieną koviausi su medžius lenkiančiu priešpriešiniu vėju, kurį popiet papildė lietus… Iki Altos liko 50 km.

3 diena. Nuvažiuota 62 km.

Linkėjimai iš Olderfjord. Tai yra pirma gyvenvietė nuo Honningsvåg. Diena išaušo saulėta, bet itin vėjuota. Visą dieną, galynėjausi su priešpriešiniu vėju. Mini iš visų jėgų, pasižiūri į greitį – 4.8 km/h… Na, tikiuosi, anksčiau ar vėliau vėjas pakeis kryptį.

2 diena. Nuvažiuota 51 km plius 20 km automobiliu.

Nuo Nordkapp pajudėjome keturi dviratininkai. Pūtė itin stiprus šoninis vėjas, todėl vienas mūsų besileisdamas nesuvaldė dviračio. Pagalba draugui kiek pakoregavo dienos planą, tačiau Sven liko sveikas gyvas, bet liko Honningsvåg’e, o mes nuriedėjome toliau. Įveikėm baisųjį Nordkapp tunelį ir sustojome nakvynei 40 km nuo Honningsvåg. Aplink vaikšto lapė, o Tulku vis bando ją nuvyti :)

1 diena. Nuvažiuota 34 km.

Linkėjimai iš Nordkapp! Pirmas kalnas jau įvektas, pirmoji elnių banda pabaidyta, pirmasis nuolydis su 45 km/h išbandytas. Prieš man atvykstant į Nordkapp išsigiedrijo ir nušvito saulė. Vėjas iš nugaros stumia pirmyn. Pradžia puiki, nors ir nelengva. Palinkėkit man gero vėjo ir keliaukime tolyn!

Daugiau apie žygį skaitykite- čia.

Be Sociable, Share!

One Response to 2400km žygio per Norvegiją dienoraštis (atnaujinta 09 23)